Jelenia Góra, dnia 13 lipca 2017 roku
MIESZKAŃCY BUDYNKÓW
i UŻYTKOWNICY GARAŻY
zlokalizowanych na nieruchomościach
zarządzanych przez SM „FAMPA”
Zawiadamiamy, że w dniu 24 czerwca 2017 roku Walne Zgromadzenie Członków, w celu zabezpieczenia płynności finansowej naszej Spółdzielni uchwaliło, że opłaty za użytkowanie lokali powinny być uiszczane do 20 dnia miesiąca, którego dotyczą.
Za dzień zapłaty uważa się dzień, w którym środki pieniężne wpłyną na konto bankowe lub do kasy Spółdzielni.
Tych z Państwa, którzy nie są w stanie dokonywać opłat do 20 dnia miesiąca informujemy, że mogą składać indywidualnie pisemne wnioski do Zarządu o wyrażenie zgody na przedłużenie terminu płatności – do ostatniego dnia danego miesiąca włącznie.
Powyższe wnioski winny być udokumentowane: na przykład odcinkiem renty otrzymywanej po 20 dniu miesiąca.
Informujemy, że zdarzają się przypadki dokonywania opłat czynszowych bez podania adresu lokalu, którego wpłata dotyczy, co uniemożliwia księgowanie.
Prosimy o dokładne wpisywanie w tytule przelewu/zapłaty:
– za co jest płatność (np. czynsz za lipiec 2017 + garaż A-9),
– adres lokalu, za który ta opłata jest wnoszona.
Jeżeli wpłacają Państwo za inną osobę, prosimy o podanie jej imienia i nazwiska oraz adresu.